Jag skriver...

tisdag 14 februari 2012

Lunchens pass

Det var första gången det ligger lunchspinning på schemat. Det var nio anmälda så det tog vi som en lyckad uppstart. Jag satt på förmiddagen och småfrös och kände mig inte alls upplagd för att byta till träningskläder. Det kändes som om jag precis tagit av springkläderna. Men är man den som ska hålla i passet så går det inte att backa. :)
Bild från shoppinghuset.se
Väl inne i lokalen kände jag mig mer taggad och det var riktigt roligt! Vilket härligt pass! Morgonens löppass gjorde nog gott, för träningsvärken känns mycket bättre. Skönt!

Nu är jag pigg och glad och kan jobba sista timmarna fram tills mina små älsklingar ska hämtas från fritids och vi ska käka god mat och kladdkaka till efterrätt. Kanske blir det en film eller spel efter det. Mysigt, mysigt.

Ta hand om kärleken idag. Det kan var kärleken till sambon, barnen, dig själv eller varför inte kärleken till chokladkakan?! Visst ska vi göra det alla dagar, men idag står det i almanackan...

Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar