Jag skriver...

onsdag 8 februari 2012

Knådad

I fredags träffade jag en ny massör på jobbet. Hon ska komma till oss och massera de som vill. Hon hade ett mycket bra introduktionserbjudande som gällde även om man bokade tid på salongen. Idag var det dags att testa! Jag är mycket nöjd med min andra massör men det är intressant att prova lite olika tycker jag.

Hon visade sig vara mycket kunnig och duktig. Det kändes mycket bra och jag känner mig uppmjukad likt en gummidocka. Hon tyckte att benen kändes bra men att jag är lite spänd i nacke och axlar. Hon tyckte också att jag har en "fantastisk fysik" vilket såklart gjorde mig jätteglad!

Nu blir det en lugn kväll hemma. Imorgon ska jag på mässa i Örebro hela dagen och kvällen så om det ska bli nån löpning så blir det i tidig morgontimma. Vi får se. Dagens löpning får ett eget inlägg senare. Måste bara få lite bilder från Jörgen. Kul och läskigt spännande skulle man kunna säga. :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar