Jag skriver...

onsdag 15 februari 2012

Ledig dag

Igår kväll var min stora son lite hängig. Han är väldigt sällan sjuk. Det visade sig sen att han hade lite feber. Han somnade som vanligt och jag anmälde vab, vård av barn.Det blev alltså en ledig dag idag.

Imorse sa han att han mådde bra. Solen sken och det såg helt fantastiskt ut ute. Vi tog skridskorna och fika med och åkte till stugan. Där blåste det kallt men var otroligt vackert!














Banor är upplogade på sjön och det är lätt att åka. Vi stannade en liten stund och åkte sen vidare till syrran och våra smågrabbar drog till pulkabacken och där lekte de i 5 timmar! Med en pause för mat. Jag hämtade nyss hem honom. Han somnar nog gott snart.

Jag åkte hem sen och tog en liten springrunda medan min älste kollande på film. Det gick ganska lätt idag. Kanske pga av det fina vädret?














Sonen har varit hängig igen hela eftermiddagen så det blir nog en hemmadag imorgon också. Kanske skulle vi stannat inne på förmiddagen...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar