Jag skriver...

onsdag 29 februari 2012

Paj

Det var ett riktigt tufft pass idag. Jag slet som ett djur och kämpade. Mycket tempo och och inte så mycket hårda slag och sparkar. Kroppen kändes pigg och jag hade bra fart på den.

Efteråt kände jag mig som en blöt fläck. Det rann av både armar och ben. Men det är riktigt kul och jag var trött i hela kroppen. Helt paj. Precis som jag vill ha det! :)

Jag sover väldigt dåligt när jag är ensam. Igår natt sov och vaknade jag omvartannat hela natten. Jag trodde det skulle bli bättre inatt men icke! Det har varit en lååång natt och jag känner mig seg och trött. Önskade inatt att någon kunde dra en stekpanna eller nåt i huvudet på mig så jag somnade en stund. Jag vet att jag inte ska tänka på det, att det gör det ännu svårare att somna, men jag var ju trött och ville sova. :(

Nu är det bara en natt kvar innan mitt sömnpiller (sambon) kommer hem igen så jag lär väl överleva.

Ikväll blir det löpning igen! Det ska bli toppenväder under dagen men jag har dåligt med flextid så det blir att springa efter jobbet. Det är ju ändå ljust en bra stund efter 16.00 så jag hinner få med lite dagsljus ändå. Snart är det vår!!

3 kommentarer:

  1. Japp. Jag flexade igår och hann att springa med dagljuset. Mellan kl17 och kl 18:15. Så skönt!
    Ha en superbra dag!
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag brukar äta sent och ganska så mycket de perioder jag har svårt för att sova. Brukar hjälpa mig.

    I måndags körde jag ditt kycklingrecept. Ikväll blev det kokos-pannkakor. Trevliga båda två.

    SvaraRadera