Jag skriver...

söndag 19 februari 2012

Glömd?

Nä jag har inte glömt bort er. Mest haft mycket att göra. :)
Igår var vi till ikea och köpte sängar till barnen. Montering och shopping hela dagen. Jag hade tänkt springa på morgonen men valde sen bort det för en sovmorgon. Det var riktigt skönt det med.

Idag började dagen med en löprunda däremot. Jag tänkte prova att springa lite längre före frukost. Jag minns en gång för ett år sen att jag tyckte det var jobbigt med 2 mil före frukost. Nu, som fettdriven, ville jag se om det var någon skillnad. Jag sprang över 25 km imorse utan att äta nåt före eller under rundan. Det gick helt perfekt och jag var inte på nåt sätt trött eller låg på energi när jag kom hem. Jag hade kunna fortsätta en bra bit till. Nästa gång provar jag det! :)

Väl hemma blev det stor god frukost tillsammans med mina älsklingskillar. Underbart!

Efter mathandling blev det en kopp kaffe och vitkål (!). Det är ju så otroligt gott med vitkål. Mums!


Full av träningssug kollade jag sen om det fanns nån ledig plats på spinningen och det fanns det, så jag hoppade på det. Det var så himla kul och jag hade sån kraft idag! Kände mig så peppad och energisk. Roligt! Just idag var jag jättestark!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar