Jag skriver...

måndag 20 februari 2012

Blåser omkull

Lunchen idag erbjöd soligt och vackert väder så jag tog mig ett kort löppass. Det blåste rätt hårt så jag försökte hålla mig på lite mindre vägar för att få skydd mot vinden.
Tyvärr har ju snön töat bort och ersatts av en massa is. Så jag ville inte dra ut på de minsta vägarna för där är det rena skridskobanan, det fick jag erfara igår. När vinden tog i så var det nästan svårt att inte blåsa iväg på isen.
Det blev ändå en skön runda som gick ganska lätt, trots isen, och att fötterna slant och for titt som tätt.
Jag stannade och skulle fota men kom då på att jag inte hade telefonen med så det fick bli en bild när jag kom tillbaka istället. :)
Glad och nöjd.
En parantes men jag har hittat en så rolig app, Prank mirror heter den och är gratis. Jag har skrattat så jag fått ont i magen. Det blir så skojiga bilder. Finns massor av olika förvrängningar att välja på.

Olik mig?

Jag

Min stora pöjk

Lillebror

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar