Jag skriver...

fredag 10 februari 2012

Två sköna

När sambon cyklade till badmintonen stack jag ut på en springtur. Jag tänkte springa runt stadsbondgården, men kom på att jag glömde pannlampan. Men jag tog den vägen ändå. Det är en grusad gång- och cykelväg längs vattnet. Det gick bra trots att lampan låg hemma. Ögonen vänjer sig vid mörkret och jag kunde se rätt bra.

Det gick lätt att springa idag. Jag sprang avslappnat och stegen rullade på. Dryga 20 km senare landade jag hemma. Nöjd och glad.


Imorgon ska jag springa Kilsleden med Tobias. Sträckan blir nog mellan 5-6 mil. Jag har laddat min Salomonrygga med nötter och choklad. Det kommer bli en toppendag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jag blir alltid så avundsjuk när jag kommer in och läser här.. Fast på ett bra sätt! Jag längtar tills mitt knä klarar så långa pass igen!

    SvaraRadera