Jag skriver...

söndag 20 april 2014

Makalöst vackert!

Paddlingsmåndag blev till paddlingssöndag. Men först var vi till Forshaga och köpte ett par begagnade fälgar till cykeln och sen till stugan och målade. 

Det var otroligt varmt och gött ute idag. Som sommar!
Älsklingen skjutsade mig ner till Jörgens paradis (stuga). Vid Vänerns strand ligger det som en pärla. Vackert! Det blåste knappt nåt när vi gav oss ut. 

Vi paddlade sen ut till Sibberön. Där steg vi iland. Satt i solen och fikade. Helt makalöst fint!!




Vi såg ön Gossen längre ut. Det såg inte så långt ut, så vi åkte dit. 

Det var verkligen en toppentur! Jag är otroligt lyckligt lottad som får möjlighet att paddla ut så där. Är enormt tacksam. Och så har vi så kul ihop! Tack Jörgen!!

Vi paddlade sen nästan raka vägen tillbaks. Det blev totalt 16 km paddling. Det är distansrekord för mig. 

Packade ihop lite grejer och gav mig springande hemåt. Det gick rätt lätt och det var fint i solnedgången. Svängde ut och sprang längs skärgården sista biten. 

Så nu är veckan slut. En bra vecka. 
12 mil löpning
2 pass paddling
2 pass mtb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar