Jag skriver...

fredag 4 april 2014

25,5 timme kvar

Det är lite drygt ett dygn till start. Imorgon midnatt går starten och fem varv ska springas i Ursvik.
Fem varv a 15 km ger 75 km.
Fyra mysiga varv i mörker och ett ärevarv. Det kommer bli toppen!
Helst vill jag springa under 8.08 som var min tid sist. Jag ska testa!

Idag har det varit en fantastiskt fin eftermiddag. Stämplade ut lite tidigare, köpte med lunch och njöt i solen vid Jörgens stuga.
Älskar att värmas av solen!
Foto: Privat
Sen paddlade vi en timme ungefär. Försökte oss på lite teknikträning. Det gick väl rätt ok ändå och vi slapp bada.

Lyckades att få blåsor på tummarna. För övrigt var det en toppenfin fysfredag.


Nu har jag proppat mig full av mat och chokladmousse.
Naglarna är lackade och väskan står klar.
Jag är redo. 25,5 timme kvar.

PS: det finns en turf att ta vid varvningen. ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar