Jag skriver...

söndag 13 april 2014

Årsmöte

Simningen idag gick rätt bra, trots att det var 2 veckor sen jag simmade. Vi varvade maxfart med teknik och det var ett riktigt bra pass.
Nu ska jag försöka ta mig iväg o simma nån mer gång. Nästa söndag är det ingen träning och helgen efter det ska vi på Evalds demodagar på Kinnekulle och cykla Kinnekulleleden igen. Det kommer bli superskoj, men jag missar simningen, igen.

Roddade lite med barnen när jag kom hem och släppte (betalade) in dom på badhuset. Klockan hann bli några minuter i två. Kl 15 var det dags för årsmöte med Kristinehamn multisport. 1 timme till löpning och dusch.

Solen sken och det var härligt ute. Tog lite stigar och avslutade med motionsspår och grusväg.
9,5 km, en snabbdusch och promenad (nåja, småspring) så hann jag till arenan till 15.00


Eftersvettades som en tok. Men jag hann. :)

Paragrafer och beslut. Och så hamnade jag i styrelsen. Det ska bli kul!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar