Jag skriver...

tisdag 31 december 2013

Sylvester

Årets sista dag idag. Jag har inte sammanställt nåt om året än men det kommer. :)

Sista dagarna har sett ut så här.
I söndags sprang jag en mil på förmiddagen. Det gick skittungt! Det kändes som om pulsen var tokhög och känslan var hela tiden: hoppas jag kommer hem snart!
Det minnet kan man ju inte ha av löpning... Så när jag blev ensam hemma på kvällen packade jag mig ut igen. Sprang en ny mil med bättre känsla. Så där ja! Så ska det kännas!

Igår for vi med barnen till Gustavsvik i Örebro. Äventyrsbad hela dagen.
Där finns även en simbassäng som är 50 meter. På vårt badhus har vi bara 25-metersbanor. Jag tror inte jag tidigare testat att simma på så lång bana.
Jag testade så klart att simma lite och det märktes jättestor skillnad! Jag samlade på mig en ännu större syreskuld och det var nätt o jämt så jag klarade en hel längd. Det här med andningen är en svår bit. Men 2014, då jag ska lära mig crawla fullt ut!
Det var skönt att simma lite igen i alla fall.

Idag ordnas Kristinehamns första Sylvesterlopp. Jag kommer att delta och det börjar kl 11.00
Mer om det senare.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar