Jag skriver...

onsdag 4 december 2013

Golvad

Så där ja. Nu slog förkylningen till med full kraft och jag är hemma från jobbet. Ligger golvad med dunkande huvud och näsa (eller jag hela skallen egentligen känns det som) full med snor.
Halsen gör ont och det är bara att försöka vila så mycket som möjligt.

Var vaken lite i morse när barnen gick till skolan sen väcktes jag strax efter 11 då det ringde på dörren. Men det är väl bara och lägga sig igen.

Fördelen med detta är att jag får tid att kolla runt på nästa års spännande lopp. Olympian Race i Grekland tex. Och Artic Ultra i januari, 50 miles om ice.

Så nu börjar jag så smått skymta en liten plan inför nästa år. Även om jag fortfarande inte är anmäld så finns det i alla fall tankar på det. :)
Jag googlar vidare...

1 kommentar:

  1. Men man får inte vara sjuk för länge. Då har man helt plötsligt anmält sig till aldeles för många lopp. Nu har jag nästan hela 2014 klar några sjukdagar till så tallas det på 2015 :-)

    SvaraRadera