Jag skriver...

tisdag 24 december 2013

Juljogg

Julafton!
Igår samlades vid hemma hos för Bingolotto, pizza och glögg. Jag passade på att köpa en Harry boy också. Brukar inte spela på hästar. Det händer väl vartannat år typ.
Men så fick jag 7 rätt igår! Typ 1800:- i vinst på en satsad hundring. Inte fel alls! Dessutom fick jag bingo också och vann en ny lott, hehe, ingen högvinst men ändock en vinst. Glad Sandra.

Idag har vi haft en mysig morgon med lite paket, julskinka och sista avsnittet på julkalendern. Fint slut det blev. :)

Sen fick det bli en liten löprunda för att få lite luft. Regn och blåst bekom mig inte ett dugg och jag njöt varenda meter av den där milen.


Nu ska jag strax gå in i duschen innan julmiddagen väntar hos svärföräldrarna.

God jul på er kära vänner!
Kramas extra mycket idag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar