Jag skriver...

tisdag 17 december 2013

Dagarna som gick

Hoppsan, det var en stund jag skrev. :)

Previously in my life:
Söndagen bjöd på terminens sista crawllektion. Det gick väl ganska ok tycker jag och jag fick förfrågan om jag ville flytta upp från nybörjargruppen till fortsättningsgruppen. Det måste ju betyda att det går framåt i alla fall. Jättekul tycker jag.
Nu är det uppehåll fram till vecka 2. Men min plan är att hinna simma lite på egen hand före det.
Söndagkvällen spenderades i springskorna i gatlampans sken. Drygt 18 km i skönt tempo och med bra musik.
Inte i söndags...
Foto: Privat
Igår startade jag upp dagen med ett morgonpass. Sprang mest runt i stan typ en timme innan det var dags att sätta sig och lyssna på föreläsning hela dagen.

Idag var det sista arbetsdagen före min julledighet. Det ska bli otroligt skönt att slippa gå upp tidigt på morgonen och njuta av dagarna utan tider att passa.
Dagen inleddes med en dryg timme på gymmet tillsammans med Fredrik. Jag värmde upp med lite rodd och löpband innan vi körde på så armar och axlar i stort sett var helt slut när vi var klara. Det kändes gött. Vi var nästan helt ensamma på gymmet också. Ingen trängsel kl 6.00. :)


Nu ska jag få i mig lite mat så jag orkar med kvällens cykling.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar