Jag skriver...

måndag 10 december 2012

Inte ett steg!

En hel helg utan ett löpsteg. Det var så det blev i helgen. Men trots att jag bara sprang 4 dagar i förra veckan så lyckades jag ändå skrapa ihop över 10 mil. Alltså, det blir många mil trots att jag tycker att jag inte springer så mycket. Men det är så härligt med vinterlöpning så det är svårt att låta bli.

Vi hade i alla fall en toppendag i Örebro i lördags. Hotellfrukost, lite shopping, mycket bad och extra mycket trevligt sällskap.

Igår tänkte jag nog ta en kort springrunda men valde att stanna hemma med mina grabbar istället. Vi bakade pepparkakor och gjorde lite juligt. Vi gjorde ritningar och byggde sen ihop allt. Barnen gjorde ett hus och en jättepepparkaksgubbe. Jag byggde en borg som till slut blev ett dass och sambon snickrade till en snygg carport.
Jag köpte också ett färdigt hus som vi limmade ihop och dekorerade.
Lite juligt och mysigt.
Nu är det ny vecka och jag är full av spring! :)

1 kommentar:

  1. Jag sprang också över 100 km, men med receptet 7 dagar löpning (9 pass) :)

    SvaraRadera