Jag skriver...

söndag 30 december 2012

Endorfinrus

Det är 4 plus ute. Det blåser och regnet slår mot rutan. Kroppen är stel och öm. Det känns lite som om någon manglat hela mig efter gårdagens snowboardförsök.
Det gör ont i underarmarna, knäna och svanskotan.

Ändå klär jag mig i springregnkläder och mina älsklings-kinvara. Äntligen ska jag springa igen. Göra come-back. :)

Jag springer iväg. Springer helt på känsla och det känns som jag flyger! Jag sjunger! Trummar med armarna. Spelar lite... Hammerfall spelar så gött i mina öron. Vinden ligger på, rakt framifrån. Regnet piskar mig i ansiktet och vinden sliter och trasslar hästsvansen.

MEN JAG MÅR SÅ JÄKLA BRA!!!

Jag springer igen!! Så jäkla gött!!!!
14 km LYCKA!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar