Jag skriver...

tisdag 18 september 2012

Morgonspinning

Jag har inspirerats av min arbetskompis Fredrik, som är flitig på morgonspinningen, så idag hängde jag med honom!

Det var ett riktigt roligt och svettigt pass på en timme. Jag fick torka av golvet efteråt. Det var liksom en pöl runt min cykel. Tiden försvann och jag slet och njöt! Det var länge sen jag var på spinning nu.
En bra början på dagen!


Wellness Center Gym öppnade för bara några år sen och hela anläggningen är ny och fräsch. Det finns fotbollsplaner, en arena, en simhall och ett gym. Utanför byggs det friidrottsplan mm. Riktigt bra!
Sen vi flyttade så bor vi i stort sett på andra sidan vägen av detta! Toppen alltså!!

Det blir nog till att inhandla ett månadskort. Det finns många roliga pass med bla Crossfit. Det är jag jättenyfiken på, och kommer att testa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar