Jag skriver...

måndag 17 september 2012

Löparglädje!

I lördags sommarstängde vi stugan. Vi klippte gräs, plockade och städade och tog upp båten.
Sambon tog med barnen i bilen och jag sprang sen hemåt. 3 dagars löpvila gav mig en enorm längtan och energi och jag praktiskt taget flög fram hemåt! Helt, helt underbart! Solen sken och benen bara studsade mot vägen!

Jag fick lite hjälp med gräset en liten stund...
3 fnuttiga mil förra veckan gav mig en riktig vilovecka. Det behövde jag säkert... Det finns ju lite annat i livet än löpning också. Jag avslutade veckan med en liten tur utan klocka, bara skogen och jag. Sen lite styrketräning på det.

Inte min kettlebell...
Den här veckan började jag med att springa till jobbet och sen ska jag försöka få till lite fler mil.
Jag känner mig laddad och riktigt springsugen. Så nu springer jag hemåt igen!

Vägen till jobbet, över skogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar