Jag skriver...

söndag 2 september 2012

Jobbigt att vila

Åh, va det är jobbigt att vara still! Inte kul alls! Idag har jag inte ens varit utanför dörren. Vi har plockat upp en massa grejer i lägenheten och syrran med familj har varit här på kaffe.
Huvudet känns lite som igår, som en boll. Men imorgon kommer det säkert bli bättre.
Det var riktigt tufft när sambon drog iväg på sin träning och jag fick sitta hemma i soffan.Jag vill cokså!!
Men, men, det är bara att vänta och hoppas kroppen repar sig snabbt.

Jag har i alla fall fått gjort en massa såna där saker som jag prioriterat bort ett tag, som att ta hand om mina fötter tex. Jag upptäckte tom att jag har 10 tånaglar! Det betyder att det var alltför länge sen som jag sprang långt. Skäpning! ;)

Annica och jag före Jubileumsmaranstarten
När jag sitter här hemma och slösurfar så ramlar jag in på 24-timmars i Esbo. Anmälan är öppen nu. Jag har sagt att jag inte ska springa fler 24-timmars men ändå kan jag inte riktigt släppa tanken. Som tur är så Bislett fulltecknat nu så det slipper jag fundera mer på. Antagligen väntar jag ut Esbo också. ;)
Egentligen vill jag ju helst springa ute. Jag är nog bara inspirerad efter alla fina resultat i Skövde förra helgen.

Längesen man kunde gå på vatten. ;)
Hoppas kunna springa lite morgon. Nu har jag vilat i 3 dagar... Jobbigt!

1 kommentar:

  1. Det där med tånaglarna ska vi nog råda bot på i England :)

    SvaraRadera