Jag skriver...

söndag 25 december 2011

Morgonpass

Det blev en mysig och lugn julafton igår. Riktigt skönt. Mycket god mat och roliga lekar och spel. Precis som det ska va.

Idag är det dags för julfirande tillsammans med barnen och mina föräldrar. Jag ställde klockan på sju och drog ut på en löprunda i en mycket lugn stad, trodde jag. Jag såg en polisbil efter bara 1 km men sen var det lugnt. Staden sov. Jag sprang. Det var så härligt. Så skönt. Så fridfullt.

När jag skrapat ihop 15 km och bara hade Ringvägen kvar såg jag flera polisbilar och polisavspärrningar runt gångtunneln vid sjukhuset. Undrar vad som har hänt?! Otäckt!
Efter dusch och frukost passerade vi igen då vi skulle hämta barnen. Nu var även två stora brandbilar på platsen och fler poliser. Hoppas verkligen ingen har kommit till skada!

En annan sak, min stulna cykel stod lutad mot soprummet förut!! Jag tog in den och låste ihop den med min andra cykel. Det verkar bara va någon som lånat den? Jag hann inte ens polisanmäla den. Men nu är den tillbaka iaf. Bra!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar