Jag skriver...

fredag 2 december 2011

I skorna igen

I onsdags kom ett sms från Annica "Morgonlöpning på fredag 6.15"
Jag svarade med att jag bestämmer mig under torsdagen. Men igår kändes allt så bra i benen och fötterna så jag bestämde att jag provar.

Jag ska på julfest med jobbet ikväll så för att orka med hela kvällen (och natten) vill jag inte gå upp tidigare än vanligt men när vi inte skulle starta förrän 6.15 så blir det ju samma tid som jag brukar stiga upp. Det blev ett lugnt pass i 6minfart. Det kändes i benen att de inte är helt återhämtade men det var ändå skönt att röra lite på sig igen.

Ikväll blir det fullt ös på Nöjesfabriken i Karlstad. Julshow med Starboys! Jag har hört mycket bra recensioner och med "Pölsa" (Björn Starrin) från filmen Smala Sussie kan allt hända. Han är grymt bra och spelar i Starboys.
Hahaha! Så himla roligt klipp alltså!




Imorgon ska vi vara barnvakt åt syrrans minsta goding på 1,5 år. Det är mys det! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar