Jag skriver...

tisdag 28 oktober 2014

Morgongym och lakritssmak

I morse åkte jag direkt till gymmet efter morgonkaffet. Körde mitt planerade pass för armar och axlar. Det är skönt att träna på morgonen. Det är lugnt och gött på gymmet. Ingen att trängas med. Ingen att vänta på.
Cyklade sen vidare till jobbet.
Nu strax ska jag iväg på lakritsprovning på Krukmakeri Hemjord. Det ska bli otroligt spännande och gott. Jag gillar lakrits. :)
En favorit är grekisk yoghurt, diverse nötter och fröer och så lakritspulver. Har ni smakat det? Finns i hyllan för baktillbehör i affären. 
Bild från Kung Markatta
Nåt annat som är gott är att ta en sked jordnötssmör med lakritspulver på. Mums!
Men då ska det va Green Choice Jordnötssmör. Ekologiskt och kravmärkt. Inget skit i. Bara jordnötter och lite havssalt.
Bild från haugen-gruppen.se
Nog med tips för idag. Nu måste jag sticka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar