Jag skriver...

söndag 21 januari 2007

SNÖ!

Idag skulle jag ta en promenad till godisaffären. Jag tog med båda barnen för äldsta sonen skulle på barnkalas så jag tänkte släppa av honom och sen gå och köpa lite godis. 200 meter hemifrån kom första snöflingan. Sen vräkte snön ner! Det blåste så vi fick gå baklänges till kalaset. Det blev ingen extra promenad till godisaffären. Tack snön, nu slapp jag äta godis. Det har fortsatt att snöa så nu har vi nog 10-15 cm snö. Underbart! Hoppas det får ligga kvar och jag kollade på vädret och de visar minusgrader så långt man fick se iaf. Undrar om jag inte ska försöka åka lite skidor imorgon? Ska kolla om de spårat.

Jag tog och hoppade lite hopprep iaf. Nu har jag bara ett hoppass kvar denna veckan. Och ett löppass. Det planerade passet imorgon med 1 timme MTB och 1 timme löpning kanske inte blir av nu när det är så mycket snö? Vi får se vad de andra säger. Jag satsar nog på skidor och lite pulka istället. Kanske kan ta en löptur på kvällen sen. Det är ju så skönt!

Nu ska jag gå coh lägga mig. I morgon kommer bli en rolig dag med barnen och all snö.

Over and out!
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar