Jag skriver...

fredag 14 november 2014

4 days off

Det är långhelg. Vi har tagit ledigt både fredag och måndag. Riktigt skönt!

I onsdags kom en kompis över från Karlstad för att cykla mtb med oss. Det blev ett riktigt trevligt pass i mörkret i skogen. 

Igår körde jag intervallspinning. Tufft! På slutet kände jag att det "nöp" i vaderna. Krampen var nära. Men jag klarade mig utan kramp, tack o lov. 
Kom hem som en svettig trasa. Sånt gillar jag! :)

Just nu sitter jag på ett hotell i Stockholm. Det är Sweden bike expo på Kista-mässan. 

Älsklingen och jag ska ha en mysig helg och gå på cykelmässan. Vi har redan tjuvstartat och varit där en stund. Imorgon blir det en längre stund. 
Det fanns många snygga hojar och fina kläder och annat kul. 

Jag har shoppat lite också, ett par racer-skor bla. Man kan tydligen inte cykla racer i mtb-skor. ;) Det är väl som att rida dressyr i en hoppsadel typ. Haha. 
Men det var bra på mässan. Lagomt med folk och många fynd kvar. Mina skor var nersatta från 1795:- till 300:- Helt ok om ni frågar mig. 

Tandem-mtb. Undrar hur lätt den är över stock och sten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar