Jag skriver...

fredag 18 januari 2013

Morgonsegt

Om en månad ska jag springa ett helt dygn. Då blir man trött, men man måste fortsätta springa. Och då måste man ju även träna på att springa när man är trött. Imorse var jag riktigt seg och trött men jag tog mig, steg för steg framåt mot jobbet och jag klarade alla 17,4 km'arna. Inte i racerfart, snarare snigelfart. Men det gör ju inte så mycket. Det är ju mängd jag försöker träna nu så.

Efter beskedet om min startplats till UTMB kändes allt mycket lättare och jag studsar fram! Wehooo! Jag ska bara försöka sy ihop boendet och resan med några andra. Det här ska bli kul!! :)

Just nu väntar jag in det här


Inte hamburgaren alltså, utan han i bilen. Det är min springkompis Daniel som är här i stan på ett fotojobb. Vi träffades första gången under mitt första 24-timmars i Hallsberg 2009. Vi sprang också tillsammans på TEC 2010 och 2011. Sist vi sågs var i Norge på Bislett i november 2011 så det är ett tag sen.
Det ska bli kul att ses!

Kolla in Daniels hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar