Jag skriver...

fredag 28 maj 2010

Seg backe - skön backe

Idag var det återigen dags för ett lunchpass. Jörgen ringde på förmiddagen och frågade om jag inte skulle med på ett backpass. -Visst! Sällskap är alltid kul och med handen på hjärtat behöver jag nog lite backar inför Kristins Runde om 3 veckor.
90 sekunder uppför den långa, sega backen gjorde benen härligt trötta. Jogg nerför och sen upp igen. 20 minuter senare joggade vi tillbaka mot jobbet och solen bröt så fint ner genom träden i skogen. Det är så himla fint och härligt att springa i skogen. Vi tog en sväng rakt ut, ingen stig, bara mossa och träd. Fredag, sol, trevligt sällskap och en otroligt vacker natur. Vad mer kan man begära?
Jag känner mig levande, flygande, glad, nöjd och full av endorfiner!

En annan fin dag i skogen vid Lunedet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar