Jag skriver...

söndag 4 juli 2010

Slapparhelg

I fredags blev det en morgontur på 11 km. Riktigt skönt. Det går lätt att springa trots att jag i stort sett stiger rakt ur sängen ner i springskorna.

Vi åkte till stugan på kvällen och har haft riktiga toppendagar. På fredagskvällen låg sjön som en spegel. Det var så otroligt vackert!


Vilången i solnedgången

Igår var kompisar på besök och vi solade, badade och åkte wakeboard.

Jag har bara tagit det lugnt. Solat, ätit godis och druckit nån öl. Ätit gott grillat och njutit av LIVET. <3

Imorgon är uppladdning inför Vansbro Marathon. Jag ska bara ta det lugnt på loppet, men är riktigt springsugen. Jag ser fram emot tisdagen. Äntligen dags o springa lite längre igen. Det ska bli runt 22 grader och växlande molnighet. Känns som lagomt väder. Jag ska prova min nya vätskerygga från Runners Gear, en Nathan HPL 020 Jag tror på den och har provjoggat lite i lägenheten med den. :)

Det är bara en vecka kvar nu tills bonussonen flyttar hem igen. Då kommer jag återigen få mer egentid. Helgen om två veckor, då planerar jag att springa långt 3 dagar i rad. Det beror lite på vädret och lite andra grejer men nåt sånt blir det iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar